Na podstawie § 21 ust 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U.2021 poz.879 z późn.zm.) uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa obywateli, od dnia 29 listopada 2021 r. wprowadzone zostają następujące rodzaje i formy ograniczenia w wykonywaniu zadań przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie:
- Zadania realizowane są z wyłączeniem bezpośredniej obsługi interesantów .
- Bezpośrednia obsługa interesanta możliwa jest przy realizacji spraw niezbędnych, niecierpiących zwłoki, których nie można zrealizować korespondencyjnie, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym z pracownikiem Centrum.
- Na terenie Centrum obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa za pomocą maseczki ochronnej oraz dezynfekcja rąk.
- Wnioski do Centrum można składać poprzez wysyłkę pocztą lub poprzez wrzucenie do urny znajdującej się przed budynkiem.
- Dokumenty dla interesanta będą wysyłane pocztą na wskazany adres, elektronicznie na wskazaną skrytkę.
Osobisty odbiór dokumentów jest umawiany telefonicznie przez pracownika Centrum realizującego sprawę w przypadku takiej konieczności. - Wszelkie możliwe wnioski należy składać z wykorzystaniem platformy epuap na adres skrytki : /pcprkoszalin1/skrytka
Mirosława Zielony
Dyrektor